5 клас.
Математика
Тема:
Розв'язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. (Слайд 1)
Мета: удосконалити
вміння розв'язувати задачі та вправи. Що передбачають застосування дій
додавання, віднімання, множення та ділення натуральних чисел; розвивати логічне мислення, пізнавальний
інтерес до математики; виховувати позитивне ставлення до знань, переконливість
у необхідності вчити математику. ( Слайд 2)
Тип уроку: Застосування знань та вмінь.
Обладнання: конспект
уроку, підручник, презентація, екран,
проектор, «сердечка».
Хід
уроку
І. Організаційний момент.
Доброго
дня! Всі сьогодні присутні на уроці? Діти, сьогодні у нас буде незвичайний урок
– « Урок – казка». До нас завітають казкові герої. Вони розкажуть багато
історій, що сталися із ними. Тому вам потрібно багато стежити затим, що буде
відбуватися на уроці. Ви побачите казку, тільки казку математичну, в якій
багато цікавих пригод, загадок, але і багато помилок. Ви маєте все перевірити,
виправити. Допомогти нашим героям. Ну, що ж вирушаємо у путь.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Давайте
ми спочатку перевіримо домашнє завдання, щоб переконатися, що ви всі все
вивчили, знаєте та будете гарно
працювати. Дивимося на екран і перевіряємо. Ой! Хто це з нами так пожартував?
Всі відповіді нам перемішав?
Ну
звичайно, це Бабуся Шапокляк. Тільки
вона могла так погано пожартувати. Але
ви виконали домашнє завдання і правильні відповіді нам не буде важко розпізнати
.
(Слайд
3)
№ 535
1)1900; 2) 785;
3) 115000; 4) 3700; 5) 815;
6) 839.
№ 530
32
дні.
№ 537
7
кг.
ІІІ. Закріплення вмінь та навичок.
Ну
все. Все повиправляли, всі відповіді познаходили. Рушаймо далі.
А
ось і перший гість.
З'являється Гномик. (
Слайд 4)
Жив
собі Гномик старенький.
Мав
собі білу, як сніг, бороденьку.
Всі
поважали його,
Виразом
звали всі Гнома того.
Вираз
по світу невтомно блукає,
Бо
розв'язки вправ він невтомно шукає.
А
як находив, то дуже радів.
Ніжно
лунав його радісний спів.
Завітав
до нас Гномик Вираз. Допоможімо йому розв'язати завдання № 538(2).
(21000
– 308*29):4+14147:47. ( 3318)
Молодці.
Справились із завданнями, а ми вирушаємо дальше. По дорозі ми зустрічаємо кого?
Правильно, Царівну Жабу. (Слайд 5)
Царівна
Жаба Я була гарною
дівчиною, але змій мене зачарував. Бо не хотіла я вийти за нього заміж .Мені
тоді було х років. Скільки це ви зможете дізнатись якщо розв'яжете рівняння:
3х
= 45 ( Слайд 6)
Тримав
він мене у темниці у років, який ви знайдете з рівняння :
48у=144 (Слайд 7)
Зараз
мені К років. Скільки це? А ось а днів
тому. У мене саме було день народження, 100: а = 10 до мене на болото прилетіла
стріла. Я взяла цю стрілу і пішла шукати Івана царевича. Скільки часу я вже у
дорозі? Допоможіть порахувати? ( Слайд 8)
Вирушила
наша жабка шукати свого царевича, а ми вирушаємо дальше. Ой хто це діти до нас
іде? Правильно Незнайко.
(Слайд 8)
Я
встав сьогодні о 4 кілометри ранку. Поснідав, випив 1 гектар молока та пішов на
озеро. А воно близько – 5 градусів від мого дому. Зранку було холодно,
температура всього 10 годин тепла. Тому я йшов дуже швидко – 6 літрів за 1
тонну. Прийшов, як закинув вудочку, не минуло і 20 сантиметрів, як спіймав
першу рибку – завдовжки 50 хвилин і вагою 3 кілометри. От буде славна юшка!
Почекай
но, Незнайко, щось я не доберу. Що ти
там говориш. Все у тебе навпаки. Діти, а ви щось зрозуміли?
Виправте
помилки у нашого героя.
Вирушаємо
дальше. А що за миле дитя? Так. Це Попелюшка.
(Слайд
9)
Добрий
день! Друзі, ви мене знаєте? Правильно, я Попелюшка. Я дуже хотіла прийти на
бал. Та зла мачуха дала мені стільки роботи: розв'язати задачу №
540, виконати завдання № 528 ( 2).
Діти,
допоможімо Попелюшці.
Вирушаємо
в дорогу. А назустріч нам Колобок. Куди це він втікає?
(Слайд
10)
Колобок
Я
так стомився, за мною біжить Лисичка. Допоможіть! Порахуйте усно,
вона від мене і відстане. Виконайте завдання, які ви бачите на екрані.
(Слайд
11)
42
+ 38 – 7, 24 *10:2, 27 – 30:5,
42:6+35:7, 8*(23 – 19),
( 12+18): (12 – 7),
0:0,
13: 0, 7*20*5, 78 – (45 +18), (400+735) – 200, 24, 32 + 53.
Допомогли
діти героєві. А ось і Лисичка
Куди
мандруєш?
(Слайд
12)
Шукаю
Колобка.
Часом його не зустрічали?
Не
їж Лисичко, Колобка будь ласка. Ми
виконаємо будь яке твоє прохання. Подумала Лисичка і каже.
(Слайд
13)
А
виконайте самостійно № 544.
Згідні
ми Лисичко. І з цим завданням
справились. Молодці.
(Слайд
14)
Добігла
кінця наша казка. Час повертатися на урок.
Ми прийшли до великого старого дуба.
Перед нами три дороги: направо підеш – назад повернеш, наліво
підеш – все спочатку почнеш,
прямо підеш – нове завдання знайдеш,
дорогу віднайдеш.
ІV. Підсумок уроку.
Гра «Вірю –не вірю». ( Якщо
відповідь правильна – піднімаєте рожеве сердечко, якщо ні – голубе)
1. Натуральні
це ті числа, якими ми рахуємо ( так).
2. 10000
– найбільше натуральне число ( ні).
3. Числа
примноженні називають доданок, доданок, сума (ні).
4. На
нуль ділити завжди можна (ні).
5. Рівняння
– це рівність, яка містить невідоме (
так).
6. Степінь
– це добуток з однакових множників ( так).
7. Щоб
знайти невідоме ділене потрібно частку помножити на дільник (так).
8. У
виразах із дужками спочатку обчислюють значення, які стоять зліва, а потім ті,
що в дужках. (ні).
9. Щоб
знайти відстань, потрібно швидкість помножити на час ( так).
10.
Остача при діленні має завжди бути більша від
дільника ( ні).
11.
Від перестановки множників добуток не змінюється ( так).
Молодці!
Перед тим. Як продзвенить дзвінок, давайте запишемо домашнє завдання,
його нам принесли Синички.
V. Домашнє завдання ( Слайд 15)
Повторити
п 15,
Виконати
завдання № 543, № 539 (4)
Для
допитливих № 546* (1,2).
Супер розробка
ВідповістиВидалити