8клас.
Алгебра.
Тема:
Стандартний вигляд числа.
Мета:
Сформувати поняття «стандартний вигляд
числа», формувати вміння записувати числа у стандартному вигляді, визначати
порядок числа, вироблення навичок активності, уваги, самостійності, культури
математичних записів.
Тип уроку:
Засвоєння нових знань, вмінь, навичок.
Форми роботи:
в парах, індивідуальна і колективна.
Обладнання:
малюнки, роздавальні картки, презентація.
Хід
уроку
І. Організаційний
момент.
Доброго
дня! Всі сьогодні присутні на уроці? Якщо так, то розпочинаємо наш урок.
ІІ. Перевірка домашнього
завдання.
1).Урок
почнемо із перевірки домашнього завдання. Давайте перевіримо. Додому вам були завдання № 478, №
480 та № 488.
Звіримо відповіді, та якщо виникнуть питання.
То розглянемо завдання більш детальніше. Почнемо із № 478.
№ 478
А)
22, Б) – 0,5.
№ 480
А)
5, Б) 1,5
,
В) 3, Г) 0,5
.
№ 488
А)
х = 1, Б) х = 1.
2).
Зараз колективно розв'яжемо, вправи,
аналогічні тим, що були задані додому. Це №
479 (а), та № 477 (б ).
№ 479(а)
№ 485 (б)
Учні,
які мають достатній та високий рівень знань, розв'яжуть індивідуальні завдання
на карточках.
ІІІ.
Актуалізація опорних знань.
Математичний
диктант
Виконати
дії:
1.
63*10-1 (
6,3),
2.
7*10-1 (0,7),
3.
0,78*10 (7,8),
4.
417*10-2 (4,17),
5.
0,038*102 (3,8),
Подати
у вигляді степеня числа 10 вираз:
6.
1000*10-6 (10-3),
7.
10-5*10-2 (10-7),
8.
10-8 : 103 (10-11),
9.
(10-4)5 (10-20),
10.
(10-2)-3 (106).
ІV. Вивчення нового матеріалу
План вивчення теми
1. Означення стандартного вигляду числа,
порядку числа.
2. Правило запису числа в стандартному
вигляді.
3.
Приклади величин, які зручно записувати
у стандартному вигляді.
V.
Закріплення нових знань та вмінь.
1.
Робота з підручником
Усно:
№ 495, № 496
Письмово:
№ 499, № 500, № 505.
2.Завдання
на екрані
VІ. Підсумок уроку.
Гра
Мікрофон
1. Що
найбільше запам'яталося?
2. Які
завдання були самі цікаві?
3. Що
сподобалося?
4. Щ
не сподобалося?
5. Про
що хотілося б дізнатися більше на наступному уроці?
VІІ. Домашнє завдання.
Опрацювати
п 11, виконати завдання № 510, № 515,
№ 518.
Для
творчих учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар